Selamat Datang ke Serdang Homestay

Homestay Serdang menyediakan tempat penginapan sementara yang selesa dan lengkap dengan peralatan rumah serta kemudahan di kawasan strategik dengan harga berpatutan. Lokasi berhampiran Homestay Serdang termasuk Putrajaya, Cyberjaya, Equine Park, Serdang, Seri Kembangan, Bukit Jalil, UKM, Bangi, UPM dan sebagainya. Sila layari www.serdanghomestay.com atau hubungi kami sekarang. Sila hubungi 012-609 0837 atau anda boleh emailkan ke pertanyaan@serdanghomestay.com untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.Kami akan membalas pertanyaan anda dengan segera.

Sunday, January 20, 2013

Homestay Serdang Jenis 1


Terdapat 3 bilik tidur dan 2 bilik air di Serdang Homestay. Master bedroom mempunyai bilik air sendiri dengan kemudahan water heater. Terdapat air-cond dan juga kipas siling sebagai pilihan untuk tetamu kami bermalam.

Bilik Master yang Luas dengan Katil Saiz Queen

peralatan, perabot, kelengkapan baru

Dengan Kelengkapan Perabot Serba Baru


Di bilik tidur kedua disediakan katil queen size dan kemudahan kipas siling serta perabot lengkap seperti almari, meja solek, meja kecil dan langsir.

Katil Queen di Bilik Kedua
Di bilik tidur ketiga pula dilengkapi dengan katil size single dan kemudahan kipas siling serta perabot almari, meja kecil dan langsir. Katil tambahan atas permintaan sahaja.  


Bilik Ketiga


Ruang Tamu

Keselesaan anda menjadi keutamaan kami. Ruang tamu yang luas, set sofa , set tv, set meja belajar dan kipas siling kami sediakan untuk tetamu kami. Untuk tetamu yang ingin memasak di Serdang Homestay, kami menyediakan kemudahan memasak yang asas, pinggan mangkuk,sudu dan garpu, cerek elektrik, periuk memasak, dapur gas, tong gas, meja makan dan peti sejuk untuk tetamu kami. Untuk membasuh pakaian, kami sediakan mesin basuh automatik.
Ruang Tamu yang Besar dan Luas

Mesin Basuh Automatik
Peti Sejuk
 Kemudahan-Kemudahan Lain

Kolam Renang


No comments:

Post a Comment