Selamat Datang ke Serdang Homestay

Homestay Serdang menyediakan tempat penginapan sementara yang selesa dan lengkap dengan peralatan rumah serta kemudahan di kawasan strategik dengan harga berpatutan. Lokasi berhampiran Homestay Serdang termasuk Putrajaya, Cyberjaya, Equine Park, Serdang, Seri Kembangan, Bukit Jalil, UKM, Bangi, UPM dan sebagainya. Sila layari www.serdanghomestay.com atau hubungi kami sekarang. Sila hubungi 012-609 0837 atau anda boleh emailkan ke pertanyaan@serdanghomestay.com untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.Kami akan membalas pertanyaan anda dengan segera.

Saturday, January 19, 2013

Kelab Lumba Kuda Selangor

Selangor Turf Club


Kelab Lumba Kuda Selangor (Selangor Turf Club) yang terletak di Seri Kembangan, Selangor memulakan aktiviti perlumbaan kuda bermula pada tahun 1800. Ramai peminat kuda dan lumba kuda yang berkunjung ke sini untuk melihat lumba kuda yang kuda biasanya diadakan pada hari Sabtu dan Ahad.

Antara acara-acara menarik yang diadakan adalah International Racing Carnival, Triple Crown Series menampilkan perlumbaan Piala Emas Sultan Selangor, International Jockeys Championship dan International Racing Carnival.

No comments:

Post a Comment