Selamat Datang ke Serdang Homestay

Homestay Serdang menyediakan tempat penginapan sementara yang selesa dan lengkap dengan peralatan rumah serta kemudahan di kawasan strategik dengan harga berpatutan. Lokasi berhampiran Homestay Serdang termasuk Putrajaya, Cyberjaya, Equine Park, Serdang, Seri Kembangan, Bukit Jalil, UKM, Bangi, UPM dan sebagainya. Sila layari www.serdanghomestay.com atau hubungi kami sekarang. Sila hubungi 012-609 0837 atau anda boleh emailkan ke pertanyaan@serdanghomestay.com untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.Kami akan membalas pertanyaan anda dengan segera.

Saturday, January 19, 2013

Mines Resort City

Mines Resort City


Mines Resort City merupakan sebuah kawasan pelancongan yang mempunyai keluasan 1000 ekar berlokasi di Seri Kembangan, Selangor. Anggaran masa perjalanan kira-kira 5 minit dari Serdang dan Balakong, 15 minit dari Pusat Bandaraya Kuala Lumpur dan 20 minit dari Putrajaya. Mines terletak tidak jauh dari Serdang, Kajang , Sungai Besi, Puchong, UKM, UPM, Kuala Lumpur City Centre, Salak Selatan, KLIA, Cyberjaya, Putrajaya, Koridor Raya Multimedia (MSC) dan Astro. Jalan berdekatan ialah Jalan Sungai Besi, Jalan Balakong dan Jalan Kuda Emas. Jarak ke Kelab lumba Kuda Selangor, Sungai Besi hanya 3 km sahaja. 

Mines Shopping Mall

The Mines, yang sebelum ini dikenali sebagai Mines Shopping Fair telah menaik taraf, menambahkan ruang runcit, merombak sistem car park serta membina jambatan pautan tambahan. The Mines menyediakan platform hiburan yang menyeronokkan kepada para pengunjung dari semua peringkat umur seperti TGV Cinema, Bowling dan Pusat Karaoke Keluarga.Pengunjung kini boleh menikmati pilihan tempat makan yang baru dan menarik seperti Oldtown Kopi Subway, Breadstory, Carl Jr, Secret Recipe, Pizza San Francisco. Selain itu, The Mines menawarkan fesyen & aksesori jenama seperti Nichii, Kitschen, Hush Puppies, Voir Gallery & sebagainya.

No comments:

Post a Comment