Selamat Datang ke Serdang Homestay

Homestay Serdang menyediakan tempat penginapan sementara yang selesa dan lengkap dengan peralatan rumah serta kemudahan di kawasan strategik dengan harga berpatutan. Lokasi berhampiran Homestay Serdang termasuk Putrajaya, Cyberjaya, Equine Park, Serdang, Seri Kembangan, Bukit Jalil, UKM, Bangi, UPM dan sebagainya. Sila layari www.serdanghomestay.com atau hubungi kami sekarang. Sila hubungi 012-609 0837 atau anda boleh emailkan ke pertanyaan@serdanghomestay.com untuk sebarang pertanyaan atau tempahan.Kami akan membalas pertanyaan anda dengan segera.

Tuesday, January 1, 2013

Kompleks Sukan Negara Malaysia



Kompleks Sukan Negara Malaysia dibina khas sebagai pentas utama untuk Sukan Komanwel yang diadakan pada tahun 1998. Projek berprestij ini setanding dengan projek-projek seperti KLIA dan KLCC. Di samping menganjurkan pelbagai aktiviti sukan Kompleks Sukan Negara juga boleh mengadakan acara yang berorientasikan perniagaan dan hiburan.

Kawasan utama Kompleks Sukan Negara terdiri daripada Stadium Nasional, Pusat Akuatik Nasional dan Stadium Putra yang direkabentuk berdasarkan pada taraf antarabangsa.

Pada keseluruhannya, Kompleks Sukan Negara mengandungi/berfungsi sebagai Pusat Skuasy Nasional, Institut Sukan Negara, Stadium Nasional, Stadium Hoki Nasional, Pusat Akuatik Nasional, Perkampungan Sukan Komanwel, Bukit Komanwel, Stesen LRT, Komanwel Stadium Putra dan Stesen LRT Bukit Jalil

No comments:

Post a Comment